100% Tevredenheidsgarantie! Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

Wij geloven in alle merken en koffieproducten die wij verkopen. Van Grand Maestro Italiano, illy, Segafredo tot Lavazza en van koffiebonen tot SENSEO® pads. Wij verkopen alleen artikelen en merken waar wij volledig achter staan. En dat zijn niet alleen mooie woorden, we brengen deze overtuiging ook in de praktijk!

Omdat wij geloven in ons assortiment en ervan overtuigd zijn dat wij voor ieder wat wils hebben, hebben wij de 100% tevredenheidsgarantie in het leven geroepen. De 100% tevredenheidsgarantie komt bovenop het standaard herroepingsrecht van 14 dagen, maar gaat een stap verder. Het standaard herroepingsrecht betekent dat u de onaangebroken bestelling binnen 14 dagen zonder reden kunt terugsturen om uw geld terug te krijgen. Met onze extra 100% tevredenheidsgarantie doen we hier een schep bovenop. We willen namelijk dat u 100% tevreden bent met uw aankoop. Vindt u de koffie niet lekker? Dan kunt u de niet-aangebroken pakken koffie terugsturen. Zo kunt u met een gerust hart een nieuw koffie uitproberen!

Hoe werkt de '100% tevredenheidsgarantie'?

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid? Geen probleem het werkt erg eenvoudig.

  1. U proeft de koffie. U mag maximaal één zak van dezelfde smaak uit uw bestelling openmaken en gebruiken om te proeven.
  2. Smaakt de koffie? Dan wensen we u veel koffiegenot toe.
  3. Bent u niet tevreden? Laat ons dat dan weten door te bellen met de klantenservice (030-3200092) of een e-mail te sturen naar contact@koffievoordeel.nl. Vermeld daarbij alstublieft uw bestelnummer.
  4. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en laten u ook weten hoe u de overige gesloten verpakking(en) terug kunt sturen.

De voorwaarden

  1. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice wanneer u gebruik wilt maken van de 100% tevredenheidsgarantie. Het liefst via e-mail, dan hebben wij de tijd om alles uit te zoeken voordat wij contact met u opnemen (meestal binnen twee werkdagen) om het met u te bespreken.
  2. De kans is groot dat wij u gaan vragen alle ongeopende zakken van de koffie die u niet lekker vindt terug te sturen. De aangebroken zak kunt u houden (wie weet kunt u er een buurman of buurvrouw blij mee maken). Wanneer de koffie die u niet lekker vindt onderdeel is van een proefpakket koffie, zoeken we een gepaste oplossing.
  3. Zorg ervoor dat de koffie in de oorspronkelijke verpakking wordt teruggestuurd. Heeft u bij de bestelling gratis extra’s gekregen, zoals glazen of mokken, dan vragen wij u deze ook te retourneren. Alle eetbare extra’s kunt u houden. Onze klantenservice zal u helpen en instructies geven over het retourproces.
  4. U kunt tot 4 weken na uw aankoop gebruikmaken van de 100% tevredenheidsgarantie. Maakt u zich dus geen zorgen wanneer het wat langer duurt voordat u de koffie gaat proberen.
  5. De 100% tevredenheidsgarantie komt naast de wettelijke garantie. Die wettelijke garantie geldt dus ook en houdt in dat een product, in dit geval meestal koffie, moet voldoen aan wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
  6. We nodigen u graag uit om nieuwe koffie te proberen, maar er is maximum van 3 bestellingen per jaar dat u gebruik kunt maken van deze garantie.