Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele artikelen in jouw winkelwagen van je vorige bezoek. Wil je deze artikelen toevoegen aan jouw huidige bestelling?

Je koffie abonnement is 100% flexibel – jij hebt de touwtjes in handen.

Hieronder 3 handige tips om je abonnement op jouw voorkeuren in te stellen.

1. Login
2. Klik ‘Mijn Account’ en kies ‘Mijn koffie abonnement’
3. Je ziet nu het overzicht van je abonnement(en)
4. Klik per koffie op ‘Bekijken’

Vervolgens kun je:

Datum aanpassen
- Klik op de rode knop ‘Aanpassen’
- Scroll naar ‘Volgende levering’ en kies je verzenddatum
- Scroll naar beneden en klik op de rode knop ‘Opslaan’ - Klaar!

Let op: je bestelling wordt normaal gesproken 1 werkdag na de verzenddatum bezorgd.


Aantal stuks aanpassen
- Scroll naar ‘Hoeveelheid koffie’ en kies hoeveel stuks je elke 3 maanden wil ontvangen
- Scroll naar beneden en klik op de rode knop ‘Opslaan’ - Klaar!


Pauzeren, reactiveren en opzeggen
- Selecteer bij ‘Status abonnement’ ‘Gepauzeerd’ (bijvoorbeeld tijdens vakantie), ‘Reactiveren’ (als je weer thuis bent) of Annuleren. (je abonnement wordt dan definitief gestopt)
- Scroll naar beneden en klik op de rode knop ‘Opslaan’ - Klaar!