Bezorgen

PostNL

Wanneer wordt mijn koffie thuisbezorgd?
De meeste bestellingen worden binnen 24 uur bij u thuisbezorgd! Bekijk hieronder wanneer uw bestelling door PostNL geleverd wordt. 
Uw bestelling wordt op werkdagen of op zaterdag bij u thuisbezorgd. Bekijk hieronder wanneer uw bestelling door PostNL geleverd wordt, indien u een bestelling plaatst vóór 21:00. U bent zelf echter vrij om een gewenste leverdatum aan te geven. 

Bestellen: Bezorging op:
Maandag  Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

 

Wat zijn de verzendkosten?
We berekenen over onze producten geen verzendkosten. Uw bestelling wordt altijd gratis thuisbezorgd. Dus u betaalt alleen de prijs die wordt weergegeven in de webwinkel.

Kan mijn pakket bij een PostNL afhaalpunt worden bezorgd? 
Ook is het mogelijk de bestelling op een PostNL punt bij u in de buurt te laten bezorgen. Let op! Neem voor het ophalen van je bestelling bij een PostNL punt een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam die op het pakket staat. Het pakje blijft 14 dagen op het servicepunt liggen. Als je het binnen die tijd niet opgehaald hebt, stuurt PostNL het terug naar koffievoordeel.nl

Kan ik mijn pakketje volgen? 
Uw pakket wordt door PostNL bezorgd. Deze beschikt over een trackingsysteem op de homepage. Met de overdracht van uw bestelling aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met tracking nummer. Zo kunt u dus altijd informeren naar de huidige status van uw bestelling.

Goed om te weten:

  • U hoeft voor de levering niet speciaal thuis te blijven. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan komt de bezorger de koffie op een later tijdstip opnieuw aanbieden of de koffie zal eventueel bij de buren worden bezorgd.
  • In beide gevallen ontvangt u een kaartje in de bus met daarop verdere informatie over de levering.
  • Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd.
  • Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
  • Bezorging is mogelijk in heel Nederland.

 

Retourneren

U mag uw bestelling (of een deel daarvan) binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren zonder opgaaf van redenen. Voor het beoordelen van koffie (en andere etenswaren of producten die na openen kunnen bederven) is het niet nodig om het product uit te pakken of openen. Doet u dit toch, dan is het niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via contact@koffievoordeel.nl. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de koffie bij u thuis kan ophalen. Graag vernemen we dit minimaal 48 uur van te voren. U kan kiezen voor een vervangend product of een terugbetaling van het volledige bedrag. Indien u kiest voor de laatst genoemde optie zullen wij - na vertoon van het PostNL afhaalbewijs - binnen 14 dagen aan u terugbetalen.

Volledige versie herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen

 

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

-          Aan:          
Koffievoordeel B.V.

Westerweiden 29, 
7961EA Ruinerwold

contact@koffievoordeel.nl

 

-          Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroep/herroepen*

 

-          Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 

-          [Naam consumenten(en)]

 

-          [Adres consument(en)]

 

-          [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

 

Koffievoordeel in het buitenland

Voor andere Europese landen kunt u contact met ons opnemen.

Heeft u nog vragen?

>> Meest gestelde vragen

Onze klantenservice staat voor u klaar! Neem contact op via contact@koffievoordeel.nl of bel (ma-vr 09:00-17:00) naar 032 3200 90.