Heeft u een vraag?
Wij beantwoorden uw vragen graag! Wilt u meer weten over de bezorging van uw koffie, betalingen of heeft u koffie advies nodig? Neem dan contact met ons op. Daarnaast vinden wij het altijd leuk om te horen wat u bijvoorbeeld van onze koffiesoorten vindt.
U kunt zelf heel eenvoudig uw adres en e-mail instellingen wijzigen in uw account. Heeft u een andere vraag? Wellicht staat het antwoord tussen de veelgestelde vragen.
Klacht?
Bij Koffievoordeel draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. Wij doen er alles aan om u binnen 48 uur te voorzien van een antwoord.
Koffievoordeel streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via: https://ec.europa.eu/
Telefoon
Koffievoordeel is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
Het telefoonnummer is: ☎ 030-3200092
E-mail
Koffievoordeel klantenservice is ook te bereiken via contact@koffievoordeel.nl.
Bedrijfsgegevens
E-luscious Nederland BV
handelend onder de naam: Koffievoordeel
Badweg 48
8401BL Gorredijk
KvK-nummer: 04080176
BTW-nummer: NL8152.54.295.B01
IBAN: NL26 RABO 0121 1137 87 (dit rekeningnummer kunt u niet gebruiken voor bestellingen via Afterpay)
BIC: RABONL2U
Magazijn/ Retouradres
LET OP: geen bezoekadres.
Koffievoordeel
Badweg 48
8401 BL Gorredijk
Nederland
