Suggesties & Klachten


Suggesties


Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via e-mail. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

 
Klachten

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail.  U krijgt altijd binnen 24 uur reactie over uw klacht.

 

Koffievoordeel.nl streeft  er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. U kunt mailen naar: Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.  

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr