Suggesties & Klachten


Suggesties


Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via e-mail. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

 
Klachten

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail.  U krijgt altijd binnen 24 uur reactie over uw klacht.

 

Koffievoordeel.nl streeft  er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr