Natuurlijk! Hoewel je op elk moment je abonnement kunt stopzetten, bieden we ook een aantal opties aan die wellicht tegemoetkomen aan je behoeften voordat je de beslissing neemt om het abonnement te beëindigen. Dit kun je allemaal aanpassen in de 'Mijn account'-omgeving op 'Koffie abonnement'
- Datum van levering wijzigen: Als je het gevoel hebt dat de huidige leveringsdatum niet goed past in je schema, kun je deze eenvoudig aanpassen. Hierdoor kun je je koffielevering ontvangen op een moment dat beter voor jou werkt.
- Koffie abonnement pauzeren: Als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of tijdelijk minder koffie nodig hebt, kun je ervoor kiezen om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Hierdoor wordt de levering onderbroken voor de door jou opgegeven periode, en kun je het abonnement hervatten zodra je er weer behoefte aan hebt.
- Gewenste hoeveelheid koffie wijzigen: Je kunt de hoeveelheid koffie (meer of minder) eenvoudig aanpassen.
We hopen dat deze alternatieven kunnen helpen om aan je wensen te voldoen voordat je definitief besluit om het koffie abonnement te stoppen.
Toch definitief stoppen?
Ga naar 'Mijn account' en klik op 'Koffie abonnement' en zet per koffieproduct de levering uit.
Doe je aanpassing tot maximaal 2 dagen voor je eerstvolgende levering zodat we de tijd hebben aan je wensen te voldoen. Wij geven geen geld terug voor periodes die vóór het moment van de stopzetting afgerekend zijn.
Meer uitleg? Klik hier.