Heeft u een vraag?

Wij beantwoorden uw vragen graag! Wilt u meer weten over de bezorging van uw koffie, betalingen of heeft u koffie advies nodig? Neem dan contact met ons op. Daarnaast vinden wij het altijd leuk om te horen wat u bijvoorbeeld van onze koffiesoorten vindt.

U kunt zelf heel eenvoudig uw adres en e-mail instellingen wijzigen in uw account. Heeft u een andere vraag? Wellicht staat het antwoord tussen de veel gestelde vragen.

Klacht?

Bij Koffievoordeel draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. Wij doen er alles aan om u binnen 24 uur te voorzien van een antwoord.

Koffievoordeel streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform


Telefoon 

Koffievoordeel is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.  

☎ 030-3200092

Wij zijn telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Adresgegevens

Naam ondernemer: 
E-luscious Nederland BV
handelend onder de naam: Koffievoordeel
Badweg 48
8401BL Gorredijk

E-mail: contact@koffievoordeel.nl

KvK-nummer: 04080176

BTW-nummer: NL8152.54.295.B01

Beans